Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Karin - 3 mars 2009 21:11


Mirakelapparaten som ska lösa all världens tovor !!!!!!

Man stoppar in hunden i ena ändan och ut på andra sidan kommer

 EN HELT TOVFRI LAGOTTO !!!!!!


Fan fan fan att det inte är 1:a april idag !!!!!


Kom precis hem efter en trevlig kväll på brukshundklubben.

 Ikväll så fick jag då äntligen träffa ARN och hans trevliga matte, Arn var precis lika ljuvlig som man hade föreställts sig. Alla valpar är ju ljuvliga men vissa är ljuvligare än andra och dit hörde definitivt Arn.

Nu var det givetvis en massa andra trevliga mattar o hussar där men det skulle bli lite långrandigt med en massa namn här ......... ingen nämnd och ingen glömd !!


Det planerades en hel del i vår klubb och agilitysektionen ligger minsann inte på latsidan, vilka eldsjälar det finns.

Jag skulle vilja hjälpa till massor men det är ju det där med tiden ...........

och man kan ju inte bara ha roligt jämt !!!

Nu ser jag som sagt fram emot kursstarten i månadsskiftet sedan får vi se vad tiden räcker till ...................


Trött är jag som en gammal gnu, så nu får det bli sängen !!!

Gnattis

Av Karin - 3 mars 2009 05:58


Ännu en dag i vinterns tecken. Gråmulet, på nollan men uppehåll so far.

Rycken är något, ännu lite bättre idag ......... tur att det går åt rätt håll.

Mår ju allra bäst när jag håller igång så arbetet i stenbrottet är perfekt, ingen rast och ingen ro.  Slit och släp .........

Ett nytt fräscht kylskåp installerades igår morse, lite större än det gamla så nu slipper man bygga pussel när man ställer in matlådan.

Det gamla var nog sedan stenåldern .......

Denna vecka har vi en liten praokille. Han arkiverade en massa pärmar åt oss igår, högt upp på hyllorna så nästa gång de tas ner blir väl om 10 år då de ska kastas.

Fatta vad papper det blir .........


I kväll ska jag till brukshundklubben på Agilitymöte.

Det ska bli kul att få träffa lite hundfolk och bli inspirerad men framför allt få höra lite planer inför kommande säsong.

Snart är det ju kursstart för Fixa och mig, det ser vi framemot.


Hopp in i duschen .....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards