Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Karin - 2 oktober 2009 05:58


Några timmars jobbar sedan ut i friheten igen .......

Relativt lugnt på jobbet igår, hoppas att det fortsätter i samma anda idag.

2 minusgrader är det ute just nu !!!!!

Jag hoppas mina pellisar överlevt natten i växthuset.

På vettebesöket igår så konstaterades det att Fixa INTE har rävskabb. 

De gjorde ett skrapprov på henne där det inte fanns något som helst tecken

på skabb. Två stycken "experter" ansåg att hennes symptom inte stämde överens

med en hund som har ett skabbangrepp.

Basta visar inga symptom över huvudtaget !!

Något irriterar Fixa men vad kunde de inte säga .......... kanske skiten hon rullade

sig i för ett par veckor sedan !!????

Vi åkte därifrån med ett shampoo som jag ska bada dem i några gånger under en 2 veckorsperiod.


Idag ska jag skicka in ett vetteintyg till Sundsvall för att få tillbaka min anmälningsavgift till

utställningen. *suck*

Fixa ska klippas ner i helgen, så mycket det bara går !!!

Med tanke på årstiden och den lilla fryskit hon är så kanske jag får inhandla något att ha på

henne om dennna kyla fortsätter ......


Hopp in i duschen ........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards