Alla inlägg den 24 september 2008

Av Karin - 24 september 2008 21:49


......... eller frösen om arslet!!!!

Vi har varit på kurs ikväll och så länge vi håller igång så är man varm så det immar på glasögonen men så fort det blir lite stiltje och snackpauser så fryser man.

Nåväl, ikväll har vi lärt hundarna två nya hinder, A-hindret och balansbommen. Fixa fixar allt!!!!!!!

Hon började "filma" med sin tass högt i vädret när vi körde motivationsbanan första gången. Hon blev ju BLÖÖÖT om tassen!!!

Men efter det så var det fullt ös som gällde ..............

Vi har inga egentliga svårigheter med något hitills. Det enda som är lite avigt är när vi kör hindren så att jag springer på vänster sida.

Men det är väl en ren träningssak.


Man ser på en del av hundarna att det är liiite läskigt när det blir mörkt och strålkastarna är tända, det blir så många konstiga o skumma skuggor. 

Våra eminenta kursledare hade idag en telefon/e-mail-lista på oss kursdeltagare och ledare för att ha till att ev bilda en träningsgrupp.

MYCKET BRA INITIATIV !!!!!!


....... off to the bed!!!!!

Av Karin - 24 september 2008 06:10


Idag fyller sonen år!! Hipp hipp HURRA !!!!

Jag skulle ha ringt igår kväll och förhört mig om firandet av detta men jag orkade inte ....... var helt slut.

Min arbetsdag igår var ganska hektisk!!! Dagen gick i en rasande fart och då får man ju gå hem desto snabbare, känns det som i alla fall.

Det uppstod ett litet problem med  portugiserna som jag löste på bästa sätt, enligt mitt tycke. Jag fick J:s godkännande på em när han ringde!!! 

Idag så hoppas jag att det blir lite lugnare så att jag får undan sånt som ligger på mitt bord och kan koncentrera mig på det löpande bara.


Ikväll är det agility-kurs nr 4!! Balanshinder står det på kursplanen, spännande. Efter kvällens kurs så har vi gått halva kursen, vojne vojne vad tiden går fort när man har roligt ...... rapport kommer senare, förståss.


Hopp in i duschen .......


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards