Alla inlägg den 2 september 2007

Av Karin - 2 september 2007 20:44


Jag åkte kl.6 imorse och var hemma vid 19.30 ...........*pust*

Inte utan att jag är lite trött.

Basta väckte mig, btw, kl.4.30 och då skulle ju resten av gänget oxo ut så det var inte mycket idé att lägga sig igen.


På vägen till Högbo svängde jag in till Lotta och hämtade Jazz och lämnade Fixa där. (Husse ville inte vara hundvakt) 

Framme i Högbo vid tio-tiden, släpade in alla prylar, hundar och satte upp tältet .....

Det var ömsom sol och ömsom regn.

Basta fick en slät etta, likaså hennes syster Belissa. Det fanns två kullsyskon till på utställningen Vera och Barras men de fick tyvärr 2:or. 

Synd, synd ........


Basta började löpa i fredags så den stackars Jazz satt inkrupen i ena hörnet på C3:ans bagageutrymme hela vägen till o från Högbo.

Bitchen tuktade honom ordentligt, därmed Basta!!!!


Tillbaka i Kvicksund för att hämta en glad liten skit vid namn Fixa. Hon hade tillbringat dagen med syrran Flay och de hade tydligen väldans skoj ihop.


Nu är vi trötta allihop och kommer nog att "hitta sacken" ganska snart ....

Av Karin - 2 september 2007 04:58


Då var vi på väg .....

Hopp in i duschen ..........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards