Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Karin - 9 augusti 2007 22:21


Tiden bara rinner iväg så fort man sätter sig vid datorn!!!!

Jag hade tänkt lägga mig tidigt ikväll och lik förbaskat så är klockan snart 22.30 och innan man tvättat sig och bruschat gaddarna så hinner hon bli 23!!


Vi håller på att vädra ut värmen i huset, öppet åt alla håll.

Det är bara det att alla nattfjärilar, myggor och annat knytt dras in till de få lampor vi har tända.


Gnattis alla bloggare, nu knyter jag mig ........

Av Karin - 9 augusti 2007 22:01


Jag tänkte jag  skulle ringa till dottern och stämma av lite inför helgen och utställningen på söndag.


Hannah svarar: Mmmmmm

Jag: Hej hur är det?

Hannah: Sover i soffan.

Jag: Okej!!??


Jag fortsätter och pladdrar på i gott och väl en halvtimma!!

Hannahs svar: Mmmm ........ jaaaa ........ näääää........mmmmmm


Nähä säger jag till slut, det är väl bäst du får fortsätta att sova i soffan.

Får då till svar: "Nu kan jag inte sova här längre, nu får det bli sängen!!!"


Tack o hej, leverpastej!!!



Av Karin - 9 augusti 2007 06:20


Torsdag är handlardag för oss eftersom vi veckohandlar.


På jobbfronten så är det ganska kaoslikt, idag kommer 2 containrar med sten från KIna och imorgon en från Portugal.

Vår ritare är delvis pappaledig, han jobbar bara två dagar i veckan nu ett tag framöver, detta ställer till en del för oss.


Undra om man kan få vara "matteledig" när valpen kommer hi hi hi hi ......


Vädret är mulet idag, helt jävla igenmulet, grå grå grå grå.

Håller tummarna för att det blir bättre tills på söndag, när vi ska till Askersund.


Hopp in i duschen .....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards