Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Karin - 28 juni 2010 06:05


.... efter en nästan sömnfri natt !!!

Har sovit uruselt, varit vaken till och från mest hela natten.

Saken blev ju inte bättre när Basta låg ovanför huvvet på mig och snarkade som den värsta skogshuggare, jösses vilka timmmerstockar hon drar. Till slut fick jag flytta på henne ...........

Jag tror att jag är riktigt utvilad, därav denna sömnlösa natt. Jag har sovit MÅNGA timmar den här helgen .......


Nu kan jag börja den riktiga nedräkningen inför semestern.

Två veckor eller ännu hellre tio arbetsdagar kvar !!!

Denna vecka i stenbrottet börjar med en man kort på kontoret.

Fiiint ........ när vi har som mest att göra !!!

Fast jag klarar nog skivan ändå, det brukar jag ju göra. Är det nån som är dum så bussar jag hundarna på dom.


Husse återvänder till fädernelandet idag.

Skönt att ha honom på behörigt avstånd igen, det är tomt när han inte är hemma.


Hopp in i duschen ......



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards