Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Karin - 21 maj 2010 05:57


Ett riktigt åskväder härja här igår kväll/natt.

Det var på behörigt avstånd hela tiden, "gick runt" på nåt vis men dundra på bra.

Fixa kollade lite när det small de första gångerna men sen brydde hon sig inte.

Båda doggsen sov lugnt o tryggt, sedan vi lagt oss, när det dundra på som allra värst vid 23-tiden.

Vi fick en hel del regn oxo ......... fiiint.


Mollys husse är hemma igen så nu är det som vanligt igen, jag och mina doggs på jobbet. Tänk så fort man glömmer hur det är att ha valp !!!

Molly har varit sagolikt duktig .............. inte en kiss inne på hela tiden.

Vissa av mina arbetskamrater har inte ens märkt av henne förräns igår, tredje dagen hon var med.

Basta som har varit med husse några dagar har helt plötsligt blivit så in i nordens mattig.


Jag klagar inte på värmen MEN jag mår inte bra när det är för varmt och kladdigt.

Får passa på att njuta av den svala morgonluften .....


Hopp in i duschen ........


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards