Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Karin - 4 januari 2010 09:25

Sitter här

Idag 09:23 



Jag HATAR att vara förkyld !!!!!
Med tanke på att jag har ju semester nu oxo ...........
Sista semesterdagarna tas ut i samband med jul o nyår och då vill man ju vara frisk !!!!
Nåväl, snorflödet har lagt sig något idag och jag känner mig mest täppt.
Man kan ju undra var all vätska kommer ifrån ................

Husse bjöd på frukost idag.
"2 kokta m smör", kaffe och lite goda ostar.
Vad denna dag ska innehålla vette katten ..........
Håller ett extra öga på Fixa idag. Hon var riktigt skum igår.
Hon matvägrade både morgon o kväll .... trots äggula .......... och grädde i maten.
Lite senare igår kväll så stod hon på "arnbågarna", det såg ut som om hon strechade.
Detta höll hon på med i ett kör ............ upp o ner i soffan och for runt.
Efter ett snack med hennes uppfödare/min bästa vän Lotta så kom vi fram till att hon nog hade ont i magen.
Vi gav henne lite knäckebröd med massor av Bregott på och det slank ner.
Hon har sovit hela natten och till frukost fick hon en äggula o grädde och det föll i smaken och slank ner utan prut.
Nu ligger hon här hos mig i soffan, tätt tätt .............. helt lugn.

Ska strax dra på oss kläderna och gå vår dagliga runda.
Få lite ny luft i lungorna.
Det är BARA 4 grader kallt idag, rena rama mildvädret.
Vad vi äter till middag idag är än så länge helt öppet ..........
Airams ugnspannkaka som vi åt igår var suveränt god !!!!!
Det blev lite lunchlådor av resterna. Gott gott .....

So long

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards