Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Karin - 9 maj 2009 18:00


Idag har jag träffat en av mina bloggvänner "in real life" !!!

SKOGSTROLLET

Vi har kommenterat hos varandra i snart två år nu, ett och annat mail sänds oxo emellanåt.

Vi är båda "hundtokar" fast intresset ligger hos olika raser. Vi har kikat efter varandra på olika hundställningar men aldrig fått kontakt.

Men idag blev det av .........

Trollet var på en rasspecial i Örebro så jag tog och kvastade dit på fm.

Ååååhhh sååå skoj det var att träffa dig !!!!!!!

Så kul att få ett ansikte på en person som man tycker att man "känner".

Det fikades och pratades och det var väldigt trevligt ............


Vi möts säkert igen !!!!!

Av Karin - 9 maj 2009 08:39


Jaaaa, vädret alltså !!????

Enligt min uppfattning skulle det vara fint väder idag men här är genommulet, regn o blåst.

Well det är väl bara att finna sig i det och ta på regnkläder.

Nu blir det doggwalk och sedan bär det av mot Örebro och en bloggträff med Skogstrollet.

Eftermiddagen kommer att ägnas åt hundvård !!!!!!!!


Rapport kommer senare ....................

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards