Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Karin - 19 februari 2009 06:02


Ännu en tidig morgon och strax på språng till jobbet och en ny arbetsdag.

Halsen kärvar idag ........... inte bra !!!!

En del bloggare som jag besöker är förkylda, får hoppas att det inte är hos dem jag fått bacillusker. Vill inte säga det alltför högt men barnbarnen var ju här i helgen, say no more .............. 


Gårdagen förflöt ganska smidigt, telefonen höll sig någorlunda lugn och det hände ingenting som inte jag kunde fixa. *he he*

Besöket hos vetten gick oxo fint, fast Fixa tyckte att det var lite läskigt. Sprutan kan ju svida lite efteråt och det gjorde det på henne, den lilla pipstinan. Men det gick så bra med stöd från mig.


Idag blir det att syssla med logistik, bilen från Portugal droppa in igår em redan !! Skönt att kunna jobba i lugn o ro med bokningarna.

Min arbetskamrat A är en riktig turgubbe! Han skickar in en massa tävlingar där man skriver slogans och sånt och vinner allt möjligt. I måndags meddelade han att han vunnit en resa till Åre "all inclusive", söndag - torsdag för hela familjen. Igår på fikat så hade vunnit igen, denna gång en bakmaskin.

En del har då tur ...............


För övrigt så är det torsdag och handlardag och imorgon är det FFFRRREEEDDDDDAAAAAGGGGGGG


Hopp in i duschen ......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards