Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Karin - 26 juni 2008 06:01


Så var det på upphällningen med denna arbetsvecka!!

Skönt att det är helg snart, känner mig lite sliten med huvudvärken sittandes som en smäck på huvvet.

Till helgen blir jag gräs/radioänka, Lars åker till Tyskland på nått radiomeeting. Får se vad jag hittar på för något, men det lär väl bli något riktigt festligt så som att putsa lite fönster, städa eller något annat upphetsande.


Mitt läkarbesök igår gick väl inte riktigt bra, läkaren tyckte att mitt tryck låg lite högt fortfarande  och att jag ska kolla upp det med blodtryckssköterskan och sedan rapportera tillbaka.

Vi diskuterade en del andra krämpor, min jävla hosta t ex och stressen på mitt jobb som kört in mig i väggen en gång .............

Jag har en bra läkare och vi talade en lång stund men kom väl inte fram till något konkret. Hostan är inte så mycket att göra åt, möjligen lindra något men tyvärr lär det väl bli mer och mer saker som jag inte kommer att tåla. Jobb däremot kan man byta sa han!!!!

Det tål att tänka på ........


Hopp in i duschen ..... 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards