Alla inlägg den 8 december 2012

Av Karin - 8 december 2012 17:15


Dagen började som vilken lördag som helst.

Husse bjöd på frukost med levande ljus och adventsmys.

Lite soffhäng med nyheter, facebook och doggsen ........

På med vinterkläder och ut i kylan, dags för den vanliga skogsprommisen.

Jädrans vilket grepp det är i mina nya Icebugs !!!!

När vi kom tillbaks så hoppade städjävulen på mig .......

Det blev ugnsrengöring på hög nivå !!!

Utanpå och inuti .... och runt omkring.

Inte nog med det utan fläkten fick sig en omgång den oxo !!!

Jösses så rent och fint det blev.

Jag får ju höra en och annan historia på jobbet av mina arbetskompisar om hur det

kan se ut hemma hos folk som de besöker för att laga vitvaror.

Rena rama skräckhistorierna !!!!

Men här ska inte finnas nån skit .......


Avslutade dagen med en god entrecote, ugnsbakade grönsaker och en vitlöksröra som hette duga.

Till det ett glas gott rött, Morbergs förståss .....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards