Alla inlägg under september 2012

Av Karin - 10 september 2012 06:20


.... det är klockan 5.30 !!!

Det är mulet ute och då blir det ju än mörkare.

Dags att bita i en ny arbetsvecka efter en trevlig husbilshelg.

Denna vecka har jag en del saker uppbokade, börjar idag med att åka in till husse

och jobba lite. Dags för moms-& skattedeklaration.

Men först en dag i stenbrottet ....... även kallat AB Totalkaos. *suck*

Fast det känns bra att veta att det snart är över!!!!

Tre veckor kvar nu .....


Hopp in i duschen ......



Av Karin - 7 september 2012 06:17


INTE NU !!!!!!

Vill inte, får inte bli sjuk ......

Dels ska jag ut och ha kul i helgen och sedan ska jag på lungundersökningar nästa vecka och

då MÅSTE jag vara frisk.

Jag har arbetskamrater som snorar och hostar runt omkring mig så det är

väl inte så konstigt om jag skulle bli smittad.

Men snart slipper jag dom !!!!!

Tre veckor kvar nu bara ........ say no more !!!!


Vädret ser ut att bli kanon i helgen.

Stora solar över södra Sverige i prognoserna !!!

Kanske kan man sitta ute och fika och ha det gôtt .......

Fixa är färdiglöpt och Basta är i höglöp, så nu blir det väl bög-vm i helgen igen.

De var precis galna när Fixa höglöpte !!!


Hopp in i duschen .......


Av Karin - 6 september 2012 05:40


Full fräs med rastade hundar, frukost, dusch och sedan in till La Stada och sjukgymnasten.

Mitt ben har blivit mycket bättre sista veckan, det är bra !!

Jag har testat Pronaxen som värklindring och det verkar funka.

Hur det sedan blir när jag slutar ta det återstår att se.

Vädret är klart och fint än så länge, har för mig att de lovat regn idag.

Handlardag idag, funderar på vad vi ska ta med i husbilen att äta.

En god entrecote vore inte helt fel !!!???

Vi får se ......


Toooodeloo

Av Karin - 5 september 2012 06:14


Jooo det är Wincent 6-årsdag ....... Hurra hurra hurra !!!!!

Ikväll blir det således kalas !!

Jag har stickat färdigt barnens raggsockor nu så det blir en extra present till alla tre.

De frågade förra veckan om sockorna var klara snart.

Men först en arbetsdag ......

Det blåser ute men det är klart och en härlig frisk luft ..... höstluft !!

Det mörknar fort nu på mornar och kvällar, det är dags för en ny årstid.

Liiite skönt är det allt att krypa upp i soffan och tända några ljus och mysa.


Vi laddar för en husbilshelg tillsammans med Ulla & Hasse.

DET ska bli riktigt skoj !!!

Vi ska åka till Jönköping och gå på Elmia/husbilsmässa.

Åsså blir det en massa god mat och trevligt umgänge ........ tjihoooo !!!


Hopp in i duschen .....


Av Karin - 4 september 2012 06:18


Så var man åter i upprätt läge !!

Känns helt OK faktiskt !!!

Sedan jag sagt upp mig på stenbrottet så sover jag ordentligt igen på nätterna.

Somnar när jag lägger mig och sover HELA natten.

Visst det känns kittlande med ett nytt jobb men på ett bra sätt.

Fan vet var jag hade hamnat om inte det hade fixats, möjligen i den berömda väggen IGEN.

Jag kände igen många av symptomen sedan -05. Usssccchh !!!!

Men en välbehövlig semester och ett nytt jobb gjorde susen.


Bara 19 arbetsdagar kvar nu ........

Av Karin - 3 september 2012 06:16


Ibland tycks veckan bara bestå av måndagar och fredagar ....

Helgen har varit lugn och jag har ett rent och fint hus. en ren och fin och nyklippt

lagotto, den andra får vänta tills hon löpt färdigt.

Den här veckan har jag en saker inplanerat.

Börjar idag med att åka in till husse och jobba lite.

Sedan har vi födelsedagfirande på onsdag, barnbarnet Wincent fyller 6 år.

Det blir mycket fylla nu ett tag framöver, det har klumpat ihop sig nu på hösten så att säga.

Men det är skoj att träffa släkten !!!

Vädret är skapligt idag, lite sol, lite moln och lite blåst.

Mitt onda ben har gett med sig med sin värk, det känns riktigt bra just nu trots att jag

städat och farit runt i helgen.


Hopp in i duschen .......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards