Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Karin - 17 augusti 2012 16:42


Det är bekvämt med doggs som inte löper mer än en gång om året eller som Fixa

typ vartannat år.

Båda gnager nu på sina fredagsmärgben och är riktigt nöjda !!!

Själv har jag tagit mig en fika med lite blåbär, hallon och vispad grädde.

Sitter i godan ro och funderar på vad jag ska ta med mig imorgon ........

Jag åker till Norrköping och hundutställning imorgon bitti, det ska bli såååå skoj.

Vädret ser väl inte ut att bli så huggarns bra men vad gör det när man ska umgås med en

massa goa vänner.



Av Karin - 17 augusti 2012 05:56


Sååå skönt !!!

Fast det känns lite ensamt när inte husse är hemma.

Jag får väl sysselsätta mig på nått sätt.

Igår kväll så gick telefonen varm t ex. jag talade och talade och talade. Hi hi hi ....

Jägarna var i högform under kvällen, det small ett tiotal gånger uppe i skogen.

Doggsen är inte öveförtjusta precis, dyngsmällen som de blev utsatta för i vintras har

de INTE glömt.

De skäller varje gång det smäller men det går snabbt att lugna ner dem,

inga skakningar men de vill gärna vara nära.

Bra träning förresten.

Åsså väntar de på husse, de tror ju att han ska komma hem på kvällen.

Det var inga problem att få ut dem vid kvällskissen. I vintras fick jag knappt ut dem, fick dra ut

ut dem i koppel. Snabbkiss och sedan in igen som en oljad blixt.



Hopp in i duschen ......


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards