Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Karin - 15 augusti 2012 16:56


ÄNTLIGEN har det hänt !!!

Jag har fått tag på ett nytt jobb.

Det hela har varit på G ett tag men det var först nu efter semestern som vi kunde "slå till".

Allting är älskade husses förtjänst !!!

Det är en kyl-& elfirma i Örebro, som är granne till husses firma, som jag ska börja hos.

Jag träffade ägaren för lite formaliteter igår, så idag har jag sagt upp mig ifrån stenbrottet.

Lite blandade känslor, så klart, men innerst inne känns det så JÄVLA BRA !!!!!!


Arbetsuppgifterna är väl lite lika det jag gör idag fast det blir reservdelar istället för stenbitar att bolla med.

Bokföring kommer att bli en stor del av arbetet.

Det stora plusset är att jag kommer att jobba några timmar mindre i veckan.

Extra plus för att sluta lunch på fredagar !!!

Husse och jag kan även samåka till våra jobb, en tusenlapp mindre i soppa per månad.


Jag känner mig sååååå nöjd !!!!!!

Det här kommer att bli bra ..........

Av Karin - 15 augusti 2012 05:56


Lite tjockare ute idag.

Husse snor runt här som ett jehu .........

Han far till London över helgen på ett radionissemöte.

Nu har han packat om igen ...... han är nästan värre än mig när jag ska nånstans.


Jag är lite spänd för idag ska det ske !!!

Ännu ett steg mot mitt nya liv, ett stort togs igår ..... nu är det dags för steg 2.

Wish me luck !!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards