Alla inlägg under mars 2012

Av Karin - 7 mars 2012 13:15


FEBER och hostar som jag vet inte vad ..........

Fy fan rent ut sagt !!!!!

Ont i kroppen ......

Jag tycker inte att nånting hjälper, varken hostmedicin eller värktabletter.

Ligger i soffan som i ett töcken ....... sova är inte att tänka på.

 Uschiamej !!!!

Av Karin - 6 mars 2012 11:57


Jag tror att jag har fått "sjukan" !!!

Hostar som en besatt, tror nästan att lungorna ska följa med upp ibland.

Det började igår kväll och har bara blivit värre och värre .....

Inte mycket sova inatt inte !!

Vi hostade ikapp, hussen och jag.

Lite ledsen över att jag missar färgvisningen med min frissa ikväll.

Jag hade verkligen sett fram emot det !!!!

Men som jag hostar så kan jag inte vara bland folk ..........

Well well det kanske går fler tåg !!???


Doggsen är måttligt förtjusta över att matte är sjuk.

Trädgården i all ära men det går inte upp mot en riktig prommis.

Får preppa mig med alvedon så jag orkar ta en kortis till "posterik" i alla fall.

Av Karin - 5 mars 2012 05:50


Det är minusgrader och en riktig frost och jag kom på att min bil står ute !!!

Jag skulle ställt in den i garaget igår men glömde tyvärr bort det.

Ja ja jag får väl varmköra en stund ......

Denna vecka finns det lite "to do" saker på G.

Börjar i em med ett besök hos tandhygienisten !!


Husse är förkyld !!!!

ALLA vet väl hur det är när en karl är riktigt förkyld !!!!

Say no more .....


Tooodeloooooo

Av Karin - 3 mars 2012 19:45


Vi har haft besök idag av Selma !!

Eller som Wincent kallar henne, drottningen.

Hon kom på fm så det blev en skogsprommis tillsammans i det fina vädret.

Sedan har dagen varit fylld av lek, mat och blöjbyten.

Den lilla går ju så det är full fart !!!

Resten av familjen har varit på genrepet av Andra chansen till Melodifestivalen.

Gissa om det var två nöjda killar, som åkte till Nyköping, och ännu nöjdare som kom

tillbaka för en stunds sedan.


Av Karin - 2 mars 2012 05:54


Veckans sista arbetsdag .........

Det ska bli skönt med lite helg igen !!!

Vädret ser ut att bli förträffligt, sol sol sol sol !!!

Det finns lite på "to do-listan" så det ska nog inte vara svårt att fördriva tiden.


Men först en dag i stenbrottet !!!

Idag blir det till att brottas med fraktbolagen igen, mycket som ska skickas idag.

Plus att det alltid kommer en massa privatkunder på fredagar.

Lite stressande när det ska väljas, om det ska vara riktigt svart eller bara svart.

Tuffa beslut ........ som kan ta låååång tid.  Voijne voijne .......


Klart väder, så idag blir det detinitivt solglasögon !!!!


Tooooodeloooooooo

Av Karin - 1 mars 2012 05:53


Känn på den !!!

Första vårmånaden är här !!!!!

Det är ljuvligt att bara tänka tanken .......


Trött som en gnu idag, jag var ju ute och glappa igår kväll.

Föreläsningen med Maria Brandel  i Karlskoga var förståss givande, hon är så klok.

Det var riktigt mycket folk där, bl annat så var det två lagottoägare från Kristinehamn där som jag träffat tidigare.

De har hundar från samma kennel som mina. Det var kul att träffas !!!

Jag åkte tillsammans med Lena, Emelie och Ann-Sofie, vilket innebar en massa eftersnack.

Trevligt var det !!!!


Åter till vardagen och torsdagen.

Idag blir det mycket logistik, en massa sten väntas komma in idag.

Bråttom som vanligt med att få iväg det igen, till slutkund.

Tufft att få tag i "stora" bilar, som kör gods som väger över 1 ton, för lastning samma dag.

Well jag har ju vanan inne så det är bara att köra på !!!


Toooodeloooo


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards