Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Karin - 21 januari 2012 15:45


Sova länge är nice .......

Fast det känns som om man missar halva dagen.

Men skit samma !!!

Jag har bestämt att ta det lugnt när jag är ledig ...... så det så.

Vad göra en dag som denna ???

En långprommis med husse och doggsen i skogen stod först på tur.

Mulet och grått och snorhalt !!!

T o m doggsen hade svårt att gå .......

Middagen blev en enkel match, rostbiff med coleslaw till !!

Vi mumsar lite räkor med gott tillbehör till kvälle sen ......


Jag har släpat fram vår crosstrainer ur skamvrån !!!

Har funderat på den ett tag och blivit lite sugen på att ta ett tag med den.

Det är svårt att få ut något av prommisarna den här årstiden, det är mörkt ute och ofta halt och

då går jag bara och spänner mig.

Jag får ta det lite lugnt i början och träna upp mig.

Gillar verkligen rörelsen på den maskinen !!


Nu blir det handboll ...... Hejja Sverige !!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards