Alla inlägg under juni 2011

Av Karin - 1 juni 2011 18:00


Slutade vid lunch och for snabbt hem för att ladda det sista i husbilen.

Vi for via Örebro och husses jobb för att hämta en grej. Lunchen intogs på Vivallarestaurangen och mätta o glada for vi västerut.

Vårt mål var Morokulien.

Dit kom vi på tidiga kvällen, för att stå på en så kallad "ställplats".

En skön kvällsprommis i området och vi gjorde kväller ganska tidigt.

Det droppade in flera husbilar hela kvällen.

Av Karin - 1 juni 2011 05:53


...... och mycket annat snurrar i mitt huvud.

Deltog i ännu en kul och trevlig kurskväll igår. Polletter som trillar ner både här och där. Många bra tips med mig hem .........

Det blev en fullsmetad dag förövrigt.

Sjukgymnasten kom med många goda råd och vi ska hjälpas åt med mina besvär.

Få en tid hos tandläkaren var inte det lättaste !!!

Jag var inte akut heller !!!!!

Vaddå akut ..... jag har ju bitit sönder en tand, det kallar jag akut.

16 juni var det tidigaste de kunde ta emot mig men jag satte opp mig på listan utifall att det skulle bli nått återbud.


Husbilen är så gott som färdigpackad, det är bara att hoppa in och åka när vi kommer hem. Vi slutar lunch så vi kommer iväg tidigt !!!

Jag tror jag fått med allt och skulle vi ha glömt nått så finns det ju affärer att handla i på vägen.

Köttbullar, nål och snöre är packat oxo !!!!!


Hopp in i duschen ......



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards