Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Karin - 21 mars 2011 05:50


Mulet, milt och blåsigt, det är inte särskilt lockande att gå ut,

men snart är snön borta igen, det här vädret tar hårt på skiten.

Kroppen känns något bättre förutom mina onda armar, de gör riktigt ont fortfarande.

Denna vecka blir det kort vecka för min del.

Jag har tagit ledigt på fredag, det är dags för trädgårdsmässan i Fjollträsk, Nordiska trädgårdar.

Lotta och jag drar dit tidigt fredag morgon, det ska bli sååå kul.

Få se vad för spännande fynd vi kan göra. Ifjol hade jag en shoppinglista med mig vilket jag inte har åstadkommit i år. Det får bli lite spontanshopping, alltid hittar man något som man vill ha.


Vägde min lilla Fixa idag, hon har lagt på sig och är snart uppe i sin matchvikt igen. Hon äter ordentligt och är inte alls lika hungrig längre.

Tuttarna har gått tillbaka nästan helt och hållet nu, från att ha varit riktiga "hängisar", det är de som ätits mest på som fortfarande har en liten bit kvar.


Hopp in i duschen .......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards