Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Karin - 22 februari 2011 17:57


Min vardagsmorgonrutin ruckades rejält imorse.

Två små bröder sov ju i mitt data/gästrum, så jag fick ordna om lite.

Nu vaknade de så fort jag satte igång att greja i köket och även de ville ha frukost förståss.

Jag och doggsen drog till jobbet och boysen väntade på sin pappa, tillsammans med husse/farfar.  Under dagen så har de naturligtvis fått träffa den lilla prinsessa till lillasyster som de fick igår em.

Jag har fått nöja mig med fina bilder, medans husse däremot har varit och kikat på den lilla nykomlingen.


Mycket att göra på jobbet !!

Körigt värre idag. Jag har stridit med en stor drake, DHL.

De slarvar bort vårt gods i flera dagar och sedan ska vi betala extra för att få det utkört omedelbums när de väl hittat godset.

"Kan jag få tala med nån chef där !!!?????" sa jag.

Chefen skulle ringa mig men istället ringde tjejen som jag talat med upp igen och meddelade att chefen minsann tyckt som jag och att DHL skulle stå för kostnaderna.   Hear hear .........


Fixa är fortsatt superduper hungrig !!!

Hon är i det närmaste som en piraya när det gäller mat. Bäst att hålla undan fingrarna.

Vi går våra vanliga rundor och hon verkar gilla att vara hemma igen.

Idag lekte de på lunchprommisen, som två tokstollar ...........

Helt plötsligt så ligger de oxo tillsammans på en pläd på jobbet !!!!!!!

Det händer inte allt för ofta .......


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards