Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Karin - 9 februari 2011 05:50


Idag är jag trött .....

Sover så förbannat illa vissa nätter, vaknar och somnar om hela tiden.

Vänder och vrider på mig ........

Det känns inte som om jag sovit nånting alls när klockan ringer.

Well well ....... jag piggnar väl till om en stund.


Mina farhågor om väglaget igår besannades, vägverket hade missat totalt att det snöat igår inatt, verkade det som.

Riksvägen var bedrövlig !!!!  Puckelpist skulle passat som benämning.

Det låg två bilar i diket på de 2,5 milen jag kör varje morgon.

Mindre vägar t ex i hålan där jag jobbar var totalt oplogade.

På em och hemvägen var det bättre och plusgrader hade töat bort en hel del.

I natt har det frusit på, några minus ute nu.


Ännu en dag i stenbrottet !!

Full fart som vanligt, massor att göra. Idag kommer det in en massa sten från Portugal som ska lastas om hos oss för vidare transport till våra kunder.

Som vanligt skulle allting varit på plats helst förra veckan så stressnivån är hög.

*pust*


Hopp in i duschen ........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards