Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Karin - 11 augusti 2010 05:57


Till och med doggsen är sega idag.

De brukar studsa opp när jag slänger benen över sängkanten men så inte idag.

Jag hann t  o m äta min frukost innan en yrvaken Fixa kom och kollade vad jag gjorde. Basta ligger fortfarande kvar i sängen ........

Det är tufft att börja jobba igen efter långledighet.


Solen skiner idag och det är lovat bättre väder.

Det finns bara en nackdel med det och det är att sitta inne på kontor och jobba när det är finväder. Får passa på att njuta på lunchprommisen.

Eftersom det är mycket att göra på jobbet så går ju dagarna skapligt fort och man kommer hem skapligt på em.


Ikväll ska det städas här i huset.

Jag måste erkänna att det har blivit dåligt med den varan under semestern.

Vi har ju iofs inte varit hemma så mycket sååå ........

Annars hade jag väl farit runt här som ett jehu och städat och städat. Min vanliga syssla på ledighet.


Hopp in i duschen ......




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards