Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Karin - 17 juni 2010 05:57


Handlardag idag och ett stort problem !!

Eftersom vi åker och handlar direkt efter jobbet så får hundarna sitta i bilen och vänta. Såna här dagar när solen skiner och det är sommarvärme ute så vet ju alla hur varmt det blir i bilen. Skugga på parkeringen är obefintlig !! Inte ett endaste träd att ställa sig vid/under finns det ............

Det blir till att köra AC:n så mycket det bara går på dit vägen och innan jag lämnar bilen, veva ner rutorna en del och sedan in och handla, fort fort fort !!!!


Band upp mina tomater och gurkor i växthuset igår när jag kom hem.

Äntligen har det börjat växa till sig .........

Jag ska lägga ut svettslangen på jordbädden och koppla in bevattningstimern så sköter sig vattningen själv när eller om det blir RIKTIG sommar nån gång.

Behöver köpa lite nya kopplingar bara, de jag har är utslitna.


Hopp in i duschen ....... 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards