Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Karin - 13 juni 2010 21:28


Gårdagen började kl 4.30 !!

Fixa och jag styrde C3:an mot Avesta och spöregnet. Det började regna på vägen dit och det fullkomligt vräkte ner ............10 grader varmt eller kallt kanske man ska säga. Fy fan vad jag frös, trots varma kläder.

Vi åkte på en tvåa även denna helg !!

Hon fick en relativt bra kritik men domaren gillade väl helt enkelt min Fixa.

Shoppade loss på lite spårsnitslar, spårlina, flera klickers och lite godis till doggsen.

Hemma var vi inte förräns vid fyra tiden.

Nu tar jag lite utställningspaus över semester och högsommaren.

Jag ska klippa ner Fixa en del så att hon blir lättskött och värmen inte blir för olidlig, om det nu blir nån.


Idag har vi varit ute och farit oxo.

På fm mötte vi Ulla & Hasse vid Brändåsen och for vidare tillsammans till 

http://www.husvagn-svensson.se/   i Lidköping.

Det inhandlades ett fint hopfällbart bord, en markismatta att ha utanför husbilen,

väggstativ att montera platt-TV:n på, förvaringsfickor och ett dörrdraperi.

Det blev en riktig lyckad utflykt.

Färdigshoppade så for vi in till Lidköpings centrum för att äta en god middag.


Väl hemma så blev det lite husbilspyssel .........

Det får bli en tur till helgen för att testa våra nyinköpta grejer.

Nu väntar snart sängen !!!!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards