Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Karin - 6 juni 2010 20:01


Känner mig väldigt trött och men nöjd.

Börjar väl med lördagens övningar, hundutställning i Norrköping.

Upp med tuppen och for iväg i det underbara försommarvädret.

Tyvärr så var det inte vår dag, Fixa fick en tvåa !!!

Det var hon dock inte ensam om utan det var en hel del som sållades bort.

Bättre lycka nästa gång ........

Jag hade en trevlig dag detta till trots. Att få träffa alla dessa goa människor jag lärt känna genom mina hundar är hur kul som helst.

Var hemma skapligt tidigt, hade en begynnande huvudvärk med mig hem så jag tog det lite lugnt resten av dagen.


Idag har det varit full fart hela dagen !!!

Gick runt skogen skapligt tidigt, innan det blev för varmt för doggsen.

Jag har sått en del frön, rensat ogräs, flyttat ut alla mina pellisar till växthuset plus att tvättmaskinen har gått hela dagen.

Tvätten är torr och inlagd i garderoben. Nice .....


Jag är nyduschad och lär somna ovaggad ikväll !!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards