Alla inlägg den 20 april 2010

Av Karin - 20 april 2010 08:17


Det här är viktigt !!!

Äntligen kan vi få tillgång till veterinärer och vård på kvällar och helger i Örebro.

Detta har jag saknat sedan Djursjukhuset lades ner !!

Var med och stöd detta så att det blir verklighet


http://www.jourkliniken.se/framsideindex_klar.htm

Av Karin - 20 april 2010 06:13


Växthuset hade klarat nattkylan igår men inatt vette fan alltså.

Gjorde likadant igår kväll som kvällen innan, fast jag tände några extra värmeljus. Jag var ute och tände några när jag gick upp vid 5.30 men vågade inte öppna fiberdukstältet, vill inte släppa ut värmen där inne om det finns nån.

Solen kryper sakta upp nu och ligger snart på hela växthuset.


Kurskvällen igår gick lysande !!!

Fixa är en lyhörd, lättlärd och duktig liten bitch. Min strategi med korta korta träningspass ofta ofta funkar kanon.

Basta är oxo duktig, hänger med på det vi tränar.

Det jag måste ta tag i är mer individuell träning. Testade lite igår innan kursen startade men det måste bli mer sånt. Just nu är jag taggad till tusen, det är såå jäkla roligt att träna hund.

Kurskamraterna är ett jättetrevligt gäng, redan efter 2:a gången känns det riktigt bra.  Kul kul ..........


Hopp in i duschen .....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards