Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Karin - 21 mars 2010 09:35

Säg mig den glädje som varar länge

Idag 09:34 


 

Var så glad igår för det fantastiska vårvädret !!!!!

Snön vräker ner här idag !!!! Riktigt tung blötsnö ............ *suck*

Nåväl det brukar ju kunna bli så här men just nu är jag så in i nordens trött på all snöööö !!!  Blöta o skitiga hundar blir det nu. Man har ju blivit riktigt bortskämd i vinter med rena hundar och golv. Tre - fyra månader tror jag att det blir som vintern har hållt oss i sitt grepp.

 

Förkylningen har stannat av idag, täppt, täppt är det nu men hellre det än rinnsnuva. Sitter och klurar på vad jag ska hitta på idag. En prommis lär det ju garanterat bli snart men sedan ......... doggsen ligger här och bara väntar.

 

  På sen em ska vi på kurs !! Klick & trick-kursens andra tillfälle.  Vi tränade igår på vår hemläxa och det gick bra. De är bra kluriga våra kära husdjur .............. polletten trillar ner fort fort !!!  Nu var det ju inte många dagar att träna på mellan kurstillfällena men det gick förvånansvärt lätt att lära in.

 

Bäst att sätta fart på dököttet ........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards