Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Karin - 19 mars 2010 12:15

ÄNTLIGEN FREDAG ....

Igår 06:32 


 



Snön smälter rejält nu !!!  5 - 6 plusgrader på dagarna och milda nätter har gjort underverk. Stänglet runt tomten börjar återfå sin funktion.

Gårdagens blodtrycksmätning gick finfint, det låg riktigt bra !! Sjuksköterskan som jag var hos, min läkares sköterska btw, är jättetrevlig !!! Vi diskuterade LCHF och hon var väldigt positiv, hade läst en del om det och hade även träffat människor med hälsovinster. Kul kul ......

På Tupperwarepartyt införskaffades en del nya prytlar ........ he he he. Tänker byta ut lite litermått bl annat här hemma, som jag skaffade när jag flyttade hemifrån i min ungdom, för måååånga år sedan.   Det bjöds på mackor till kaffet med en massa gott pålägg, perfekt för en LCHF:are.  Jaa, PÅLÄGGET då !!!!  Så det blev ost & skinkrullar, salamiskivor och lite paprika till.

Idag ska jag till min optiker !!! NYA glasögon hägrar ............ men det är bara för syns skull.


Hopp in i duschen ........


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards