Alla inlägg under februari 2010

Av Karin - 4 februari 2010 09:00

Hälften av allt

torsdag 4 februari 


 

Japp så får det bli.

Började igår med att halvera alla mina portioner, allt utom fettet.  Det blev inte mycket kvar men konstigt nog blev jag inte hungrig. Jag har inte ätit några stora portioner innan heller, drog ner drastiskt när jag startade  med LCHF i september.

Så det blev " ett kokt m smör" idag igen !!  Jag har halva gårdagens lunchlådan kvar på jobbet och den går åt idag. Nu måste jag se över vad som ska handlas i kväll !!!  Frysen är väl fylld men kylen behöver lite påfyllning av smör, ägg o grädde.


Hopp in i duschen ..........


Av Karin - 3 februari 2010 06:26

Snöoväder

Idag 06:25 


 

Idag ska vi få ännu mera snö och ett blåsväder. Fint med drivsnö !!!!  Får hoppas att vägverket är ute och röjer på vägarna så att man kan ta sig till jobbet utan problem.

Grattade syss igår på hennes 60-årsdag, med ett gäng tulpaner och ett telefonsamtal. Synd att hon bor långt ifrån mig annars hade det blivit en fika. Lite långt att åka tur o retur till Öland för en fika, i synnerhet i detta väder/väglag.

Idag ska jag halvera mina portioner ........... så får vi se !! Börjar dagen med " 1 kokt m smör".

Hopp in i duschen .......

Av Karin - 2 februari 2010 06:24


Idag fyller syss år. 60 år !!!!!

H E R R E G U D ! ! ! !

Det är fanimej inte klokt ............

Hur gammal är inte jag då !!???  Har ju iofs en bit dit då men inte allt för avlägset, fyra år närmare bestämt.

Well well den dagen den sorgen, eller vad man nu ska säga. Får väl se fram emot pensionen ...........


Släp in i duschen ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards