Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Karin - 27 februari 2010 15:20

My name is Fakir

......Karin Fakir


Idag 09:51 


 

Sjätte dagen idag !!!   Det funkar kanonbra !!!  Mätt o go´ och inga avsteg från min föresats, att få igång fettförbränningen. Känner mig så jäkla motiverad just nu.

Värst är det för husse !! "Hur länge ska du hålla på med det här ????" Fick frågan i morse ........ och eftersom det går så himla bra så kör jag nog två veckoe.  Jag vill inte hålla på så mycket med mat just nu utan koncenterar mig helt och hållet på "fakiren". Som tur är finns det en del lådor i frysen som husse kan ta ...........

Värsta blidvädret just nu, det droppar rejält från taken !!! Måste ut och titta till växthuset btw. Två rutor i taket har knäckts av snön så de ska bytas så fort jag kommer in. Just nu är båda dörrarna fastfrusna.  Prommisen idag, vette katten vart vi ska förlägga den !!???   Vår väg är en enda snösörja, inte kul att gå i, fast bra motion blir det ju ......

I em kommer boysen !!!  Barnbarnen kommer hit för att sova över.  De gör så ibland för att dom tycker det är kul !! Då blir det inte så mycket annat gjort utan man får sysselsätta sig tillsammans. Jättekul !!!! 

Hade tänkt att peta ner lite tomatfrön i jorden den här helgen !! Jag odlar lite udda sorter som inte finns att köpa i butik. Bland annat några ryska tomatsorter som är så fantastiskt goda.   Jag börjar med det så länge, resten sås lite längre fram, det hinns så bra med ändå när man har växthuset att tillgå.

Doggsen tycker det är dags för en prommis nu ...........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards