Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Karin - 18 februari 2010 08:02

Mycket OS blir det

Idag 06:35 


 

Husse o jag satt som klistrade hela kvällen igår och kollade på sprinten och störtlopp.  Stor besvikelse blev det när det gick som det gick.  Glada ändå att Anja inte blev svårt skadad i sitt hemska fall .............

 

Frukost och kaffe intaget .........  Lunchlådan är laddad med tonfisk, majonnäs, lite vitkål, nån strimla rödlök och några oliver, gott gott !!!   Redo för en ny dag i stenbrottet !!  Idag är kontorschefen borta på möte i Stockholm så då blir det extra mycket för mig. Men jag gillar att ha fullt upp, då går dagen fort.

 

Veckohandling ikväll !! Fortfarande så är min frys fullsmockad med mat så det är inte så mycket som ska inhandlas. Det vanliga då smör, grädde, ägg ......  men den åtgången har  oxo blivit mindre sedan min mat halverats.  

Jag fortsätter att förkovra mig med Skaldemans böcker, många frågor som får svar där !!!!!


Hopp in i duschen .......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards