Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Karin - 5 februari 2010 06:30

FREDAG !!!

fredag 5 februari 


 

Så är den här veckans mest efterlängtade dag !!

Det snöar inte längre, tack o lov, men vi har nog fått nån dm till nu i veckan. Kallt är det fortfarande, 8 minus. Det har lovats SOOOL i helgen, det ser jag fram emot.  Rejäla prommisar lär det bli, som vanligt. Helgen i övrigt kommer att gå i rengöringens tecken, lokalvård av vårt hem står högst upp på "to do-listan". Tvättmaskinen kommer att gå varm och återvinnigssopor ska just återvinnas. 

" Ett kokt m smör" blev det till frukost !! Det lustiga är att jag står mig lika bra till lunch på ett ägg som de två jag tidigare åt.  I lunchlådan finns andra halvan av tonfiskburken jag åt i går kväll.  Jag blev riktigt mätt på den portionen igår, trots att jag var såååå hungrig. Får se till att det inte går så många timmar emellan mina måltider.

Hopp in i duschen .......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards