Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Karin - 4 februari 2010 19:45

Jag är livsfarlig !!!!

torsdag 4 februari 


 

For till det STORA köpcentret för att handla mat efter jobbet. Sprang runt lite andra ärenden där oxo för att sedan åka hemåt. Stannade till hos sonen med familj på hemvägen för att hämta mina Tupperwaregrejer.  När jag äntligen var hemma, plockat in alla varor jag handlat, ställt in bilen i garaget och skulle fixa mig nått att äta var jag så hungrig så jag kunde ha ätit en häst.  Livsfarligt !!!!    Var tvungen att verkligen hejda mig för att inte bara ta något och ladda in ........ fort som satan.  Det blev en halv burk tonfisk med en massa majonnäs, en liten tomat och tre oliver.   Kaffe med en bit Brie intages nu i lugn o ro i soffan .


Mors kors

Av Karin - 4 februari 2010 09:00

Hälften av allt

torsdag 4 februari 


 

Japp så får det bli.

Började igår med att halvera alla mina portioner, allt utom fettet.  Det blev inte mycket kvar men konstigt nog blev jag inte hungrig. Jag har inte ätit några stora portioner innan heller, drog ner drastiskt när jag startade  med LCHF i september.

Så det blev " ett kokt m smör" idag igen !!  Jag har halva gårdagens lunchlådan kvar på jobbet och den går åt idag. Nu måste jag se över vad som ska handlas i kväll !!!  Frysen är väl fylld men kylen behöver lite påfyllning av smör, ägg o grädde.


Hopp in i duschen ..........


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards