Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Karin - 7 januari 2010 21:34


12 grader varmt var det på mitt rum när jag kom till jobbet imorse !!!

Hela kontoret värms upp av en luftvärmepump och ALLA vet ju hur mycket,

eller lite, de värmer vid såna utetemperaturer som vi har och har haft en längre tid nu.

Jag blir så jävla ARG !!!!  Grrrrr .........

Jobbade hela fm med min dunjacka på mig.

Frös om händer och fötter så det gjorde ont i dom.

Egentligen skulle jag ha vänt i dörren och åkt hem direkt !!!!

Men men .........


Fixa mår mycket bättre idag.

Hon äter ordentligt igen. Idag fick hon nötfärs, ris och majsvälling.

Majsvällingen preppar jag med lite bikarbonat.

Hon fick mat vid 5-tiden och åt glatt upp.

Jag åkte på Tupperware-party och kom hem vid 8 - 8.30 och då var hon helvild.

MERA MAT .............. eller MERA NÖTFÄRS var det nog mera hon ville ha.

Hon fick lite till och sover nu gott här vid sidan om mig i soffan.


Möllenöh ......


Av Karin - 7 januari 2010 06:16

I arla morgonstund

Idag 06:14 


...... det borde vara straffbart att gå upp så här tidigt.



Fast jag är inte så trött som jag trodde att jag skulle vara.
Det tyder kanske på att jag är utvilad.
Lite mildare idag, bara 14 minus, och det snöar, vi har nog 2 - 3 dm nu.
Ska bli spännande och se om de satt på värmen på jobbet .....................annars !!!
Fixa åt sin mat, ris o fiskbullar, utan prut !! Skönt det, kanske blir ordning på det här till slut.

Till frukost blev det "2 kokta m smör" och kaffe.
I lunchlådan finns Gulaschsoppa, ostplättar o creme fraiche.
Idag blir det en liten låda till Fixa oxo.

Ikväll ska jag på Tupperware-party hos sonhustrun.
Få se om jag hittar några fler saker som jag inte kan klara mig utan. *fniss*

Hopp in i duschen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards