Alla inlägg den 7 september 2009

Av Karin - 7 september 2009 22:04


När vi förra helgen passerade Mårbacka på hemvägen från Norge så gick vi en guidad tur i huset. Det står kvar precis som när Selma dog 1940.

Vi fick en jättefin och informativ rundtur med en superduktig guide.

Jag blev så himla nyfiken på Selma Lagerlöf, vill veta mer !!!

Guiden tipsade om en del böcker, de som Selma skrev om sin barndom t ex.

Böcker som återger hennes brevväxling med Sophie Elkan och Valborg Olander.

Jag beställde dessa böcker på studs när vi kom hem och de kom i fredags men jag hann inte hämta ut dem då. Men nu såååå, nu ska här läsas ....


Var på fotvård efter jobbet, jeeeeesusss så skönt det är !!!


Cu in the mööööörning

Av Karin - 7 september 2009 05:55


Det är bara att konstatera att LCHF verkar fungera !!!!

2 kilo var väck efter första veckan.

Vi har ju varit ute och farit i helgen och då är det alltid svårare att följa till punkt och pricka men det har gått riktigt bra.

Jag hade lite tur på lördagskvällen då vi hade bestämt att äta på Årsundas campings restaurang, de hade nämligen GRILLBUFFÈ !!

Massor av gott kött och sallader, mums.

Var hemma sent igår kväll men vilken trevlig helg !!

Tack alla ni som var med och för att jag har fått lära känna er !!!!!!!!!!


Utställningsmässigt gick det så där, dubbla släta ettor på lördagen till mina doggs. Söndagen blev det en tvåa för Basta och en slät etta för Fixa.

Men det gick bra för andra i "vårt gäng" och det är så roligt, jag gläds med dem !!!


Åsså ska man iväg till stenbröttet och kämpa på igen ....... tur att man har en trevlig helg i bagaget då.


Hopp in i duschen .....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards