Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Karin - 27 augusti 2009 05:53


Näää det är det INTE !!

Det är torsdag men sista arbetsdagen denna vecka, för mig.

Hurra hurra hurra ........

Jag hoppas innerligt att denna dagen blir lugnare och bättre än gårdagen.

Igår var det nämligen totalkaos i stenbrottet.

En massa kunder och telefonen ringde HELA tiden. De som ringde var "trubbelkunder" och alla frågade efter J som för tillfället är på Mallis.

Jag försökte lösa det jag kunde ....... förutom en grej då.

En ARKITEKT som ringde och tjöta om en stensort. Han köpte inte min förklaring. Varför är det så jävla märkvärdigt med ARKITEKTER !!!!

När de ringer så presenterar de sig alltid som ARKITEKT det och det, när andra ringer så presenterar de sig med namnet enbart oavsett yrke.

Det måste vara nått alldeles speciellt med arkitekter för de behandlar oss vanliga dödliga som skit ......... *grrrrr*


Måste rusa nu. Packa det sista, så som tandborste m m.

Ha det gott alla, få se om vårt "trådlösa" funkar i Norge. 


Hopp in i duschen ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards