Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Karin - 30 juli 2009 15:57


........ rullar man in i de gamla banorna/vanorna.

Frukost, doggwalk och så lite sysselsättning.

Idag blev det en del rännande i affärer oxo.

Sonen med familj har lånat vår husbil för en liten tur, så det blev lite info innan där innan vi for till det STORA köpcentret.

Först besök på Djurens Center.

Meningen var att inhandla två stycken canvasburar att ha i husbilen nästa gång vi ska ut och fara men de hade inte två i den storleken jag ville ha hemma så det blir till att vänta.

Lite mat till doggsen fick vi i alla fall med oss hem.

Vi intog en lunch på det nya stället där man köper buffé och får äta vad och hur mycket man vill. Jag höll mig dock till tacobuffén.

Mycket gott !!!!


Ranta runt i lite klädaffär en stund men kom bara ut med två nya bh:ar.

Vidare till mataffären och inköp för en vecka framöver .........

Åsså hemåt !!!

Kvällen åtnjöts i soffan med nya böcker och tidningar, lite senare fastnade jag för en kanonbra film. Den lyckades hålla mig vaken ända till klockan 23.30 !!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards