Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Karin - 4 juni 2009 05:58


Inte många grader på plus idag men vi har inte haft nån nattfrost.

Sola skiner men den värmer inte särskilt mycket !!! *burrrr*

Min hand har gett sig något, det var väl läkarhotet som fick den att resignera samt antiinflammatoriska värktabletter. 

Kände mig lite handikappad igår kväll på kursen när jag inte kunde hjälpa till och bära hinder som jag brukar men det var nog trots allt ett klokt beslut att ta det lugnt.

Kursavslutet gick galant Fixa var jätteduktig !!!

Vi gjorde Klass 1 banor, en agilitybana och en hoppbana.

Hon sprang över balanshindren som aldrig förr, vi hoppade dock över gungan så länge. Det får bli mera träning !!

 ...... och vilka upplopp hon gör !! Hon drar järnet .........

Skitkul !!!!

Mindre kul är det att kursen är slut.

Inger och Åsa är ju såååå duktiga och har lärt oss massor.

Bara att träffa dem är en energikick som heter duga !!!


Ikväll kommer våran Hannah och Champion-Tristan hit till oss.

Sååå kul !!! Vi träffades i lördags men det är roligare när de kommer hit så man får rå om dem lite .........

Men nu tillbaka till stenbrottet !!


Hopp in i duschen .......


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards