Alla inlägg den 26 april 2009

Av Karin - 26 april 2009 19:51


Mår fan så mycket bättre nu, hostan har gett med sig och jag får bara några elaka attacker då och då.

Imorgon är det alltså workingtime igen !!!!!!!


Helgen har varit trevlig och vilsam, har inte gjort några större "apparater".

Lördagens utställning i Västerås var full av trevliga människor och hundar.

Hannah visade Fixa och de fick en tvåa. Fixa var väldigt misstänksam mot domaren, hon hade ju påskens otrevliga erfarenhet i färskt minne.

Spökig är bara förnamnet. Jag hoppas att det har med löpet att göra och att hon blir sig själv igen SNART !!!!!!!!!


Idag gick vi en rejäl prommis och efter det så åkte vi till en sjö här i närheten så hundarna fick svalka av sig. Hua så vart det varit, ca 20 grader hela helgen. 

Hannah och Tristan har farit hem till sig och jag har plockat lite med mina pellisar och flyttat ut en del av dem i växthuset.


Nu blir det soffan och en mugg kaffe ..........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards