Alla inlägg den 19 april 2009

Av Karin - 19 april 2009 13:29


Eftersom jag är racklig idag så hoppade jag över skogsrundan.

Husse tog dock med sig båda doggsen för att gå vår vanliga tur.

Fixa har vi alltid lös, nästan hela vägen. Så husse gör som vi alltid gör släpper Fixan lös när vi kommit av "70-vägen".

Fixa vänder då om och går hemmåt !!!!!

Husse lockar på henne och då går hon med honom en liten bit för att sedan vända och gå hemmåt igen.

Det hela slutar med att Fixa får gå i koppel hela rundan ...............

motsträvigt,med huvvet vänt bakåt, kollandes efter matte !!!!!!

That´s my dog !!!!!


Psst !! Fick nyss goda glada nyheter från Danmark. Ds

Av Karin - 19 april 2009 09:50


 ....... och här sitter jag och kan inte annat !!!!!!

Mår riktigt dåligt idag, var inte på hugget igår heller men idag är det mycket sämre. *djup suck*

En förkylning som känns som om den sitter på tvären och

denna eviga hosta .............

Det enda hjälpmedel jag har mot den är Cocillana etyfin, en dunderhostmedicin som faktiskit lindrar hostan men är ovän med min mage.

Hosta = cocillana = räcerbajs !!!! Inte så najs .........


Det lär bli en lugn dag idag !!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards