Alla inlägg den 15 april 2009

Av Karin - 15 april 2009 05:51


*buurrrrr*

Bara 4 plus, grått som tusan och jag fryyyyser !!!! Fleecejacka och varmt kaffe till trots.

Igår hade jag med mig tre jackor till jobbet och kursen, vår-, vinter- och regnjacka. Hatar att frysa och att svettas ............

Jaa kursen jaaaaaa !!!!

Löparfixan var helt ur led, som sist. Hon tvärvägrade nästan allt.

Jag fick henne att hoppa några hinder men balanshindren vägrade hon att gå upp på överhuvudtaget. *suck*

Jag var/är så in i helvete besviken. Jävla hund !!!!!!

Det var bara att gilla läget och hoppas att det ÄR löpet som spökar.

Annars vette fan !!!!


Innan kursen hade vi en fin långprommis med en hel del klickerträning som funkade jättebra. Jag testade en del på planen oxo med klickern och även där funkade det men att träna agility var ingen hit.


Stenbrottet väntar nu med en massa arbete. Tur det så jag får något annat att tänka på.

Hopp in i duschen ........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards