Alla inlägg den 7 april 2009

Av Karin - 7 april 2009 22:16


Fixa är så urbota deppig så det finns inte ............

Både igår och idag har hon sovit bort dagarna på jobbet, hon som alltid kommer smygandes när vi fikar.

Ikväll på kursen var hon helt väck !!!!!!!

Vi körde korta start- och målrakor och de var triggande till tusen.

Men inte på Fixa  ...........

Jag satte henne vid starten och där satt hon !!!!

Som fastklistrad .............

Med lite lirkande och lock och pock så genomförde hon banorna motvilligt.

På slutet av kvällen gjordes en "tävlingsbana" och andra gången/varvet så fick jag igång henne lite grann, då funkade t o m slalom, skapligt.


Nu är vi trötta ........

Gnattis

Av Karin - 7 april 2009 10:58


 Upptäckte precis till min stora glädje en massa fina lediga dagar i almanackan den  närmsta tiden!!!!!!!

 - Först påsk nu till helgen

 - Valborg = 3,5 dagar

 - Kristi flygare = 4 dagar


VERY NICE !!!!!!

Av Karin - 7 april 2009 05:55


........ och jag kliver ur sängen med lätta fjät !!! Eller var det en fjärt kanske ........

Min lilla älskade C3:a är hos farbror bildoktorn idag. *snyft*

Det är ett framhjulslager som behöver bytas och som orsakat ljudet av en tröska vid färd.

Så husse skjutsar mig o doggsen till jobbet för att sedan hämta oss på em när min bil är fit for fight igen. Efter det så är det dags för en agilitykurskväll igen. Korven är laddad och väskan är packad, mycket saker att ha med sig när man åker direkt till klubben.


Hopp in i duschen ........


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards