Alla inlägg den 6 april 2009

Av Karin - 6 april 2009 22:19


Sitter och läser om vad som hände i mitt "bloggliv" för ett år sedan.

Läser med sorg i hjärtat om den lilla Engla ..............

här och här  kan du läsa mina tankar.

Hur många människor som följde detta drama som fick ett så sorgligt slut.

Ett år går så fort ..........

Ibland undrar jag över vilket syfte jag har med allt jag skriver i min blogg men sånt här är nyttiga påminnare.

Påminnelser om hur ond människan kan vara, hur små vi är på jorden egentligen och hur lätt ett liv kan förgås och aldrig nånsin återfås.

Att man ska vara tacksam för det man har ...........


Gnatt alla goa bloggvänner

Av Karin - 6 april 2009 05:56


Det är klart ute, några plusgrader och det ser ut att bli en fantastisk dag !!Bara ett fel ....... att man ska sitta inomhus hela dagen, nästan.

Tur att man har lunch mitt på dagen så att man kan gå ut och njuta av det underbara vädret. Det är både på gott och ont, det är svårt att gå in i "stenbrottet" igen efter lunchprommisen !!!!

Well well man får ju se framemot att komma hem på em .........


Inga allvarliga företaganden idag på agendan, bara jobba. Däremot finns det en del på resten av veckans agenda men det tar vi då.


Hopp in i duschen .........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards