Alla inlägg under mars 2009

Av Karin - 2 mars 2009 06:24


Nu är det ljust när man åker både till och från jobbet !!!!

Hääärligt !!


 JÄMFÖRHÄR


Solen går upp: 6:53
Solen går ned: 17:30
Soltimmar: 10:37

Av Karin - 2 mars 2009 05:49


Vaknade t o m före klockan !!!!

En ny vecka och en ny månad att sätta tänderna i.

Ryggen känns mycket bättre idag så gårdagens vila gjorde susen.  Fast jag måste erkänna att ligga på latsidan är ju inte min grej men ibland så måste man lyssna på kroppen.

Idag utlovas det snö !!!!  Den sista veckans töväder på dagarna har tagit hårt på snön här och de närmaste dagarna ska det bli fortsatt milt så snart är snön ett minne blott.

Ja ja i mars kan allt hända .......... snöstorm ena dagen och vårväder nästa.


På jobbfronten så rullar det på som vanligt, massor att göra och ALLA ska ha sina grejer helst igår. Bråttom bråttom .........


Hopp in i duschen ........ 




Av Karin - 1 mars 2009 21:30


Så skönt det ska bli ......... klockan ringer 5.30 och jag studsar upp ur sängen pigg som en nötkärna !!!!

Frukost och dusch åsså iväg till jobbet ....... kan knappt bärga mig !!!!

Åååhh jobba jobba jobba jobba  ......... åååhh jobba jobba jobba jobba lite till!!!!



Av Karin - 1 mars 2009 08:23


Idag blir det rekreation för hela slanten ...........

Tänk att man inte ska klara av att städa sitt hus utan att bli helt handikapp!!!

Efter gårdagens städning så packade ryggen ihop totalt, detta sitter fortfarande i. Soffan, TV, bärbar data och Fixa, en plåsterhund även kallad Salve Kvick vid soffläge, lär bli min melodi idag.  




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards