Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Karin - 18 mars 2009 21:46


 ......... vi går och lägger oss nu !!!

Jag har gjort det som skulle göras idag och känner mig nöjd.

Satte mig i soffan och kolla på "Rent hus" och klappade mig själv på bröstet och tänkte: " fy faaan vad fint jag har det här hemma !!!!!".

Vilka jävla snuskiga människor det finns, usch och fyyyyyy !!!!!

Att sedan ställa upp i ett TV-program och förnedra sig själv ...........

*skakar på huvvet*

Kan bara konstatera att det var premiär och final för det programmet för min del !!


Nu kryper vi under täcket, GW och jag.

Gnattis ...... *kiss*

Av Karin - 18 mars 2009 05:51


Här är klart och nån minusgrad ute. Solen är utlovad, av metrologerna att infinna sig idag oxo !!!

Åsså ska det jobbas ........

Gårdagen avlöpte i vanligt tempo d v s fullt ös. 

Vi får en massa förfrågningar om det nya ROT-avdraget gäller vårt jobb, folk är som tokiga !! Jag tillbringade en god stund igår med att ta reda på vad som gäller och kan numera förklara hur det ligger till utan att bli kallad både det ena och det andra.

Så kom an bara ...........


I em ska det utföras lokalvård här hemma. Vi får besök av dotter & co till helgen så då hinns det inte med och det kan vara lite trevligt med nystädat. Det blir en Lagotto till i huset så egentligen skulle man städa efter besöket, eller det får nog bli både och ..........


Hopp in i duschen ....... *skutt*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards