Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Karin - 26 februari 2009 21:14


Måste fan erkänna det !!!!!

Här går man nästan i taket när "bloggen" inte funkar.

Vet inte hur många gånger jag varit in under dagen för att kolla om den inte kommit igång igen.

"Underhåll under natten"  ....... jo pyttsan !!!!


Nåväl ordningen är återställd och man kan fortsätta med sitt maniska skrivande och läsande.

Jag har konstaterat att jag har någon slags varannan-dags-förkylning.

Mådde skit igår och idag känns det mycket bättre, få se hur läget är imorgon.

Full fart hela dagen ...........

Hann med en sväng på bokrean på COOP när vi handlade mat ikväll.

Hittade tre böcker som jag fastnade för:

 - Leif GW Persson: Faller fritt som i en dröm 

 - Karin Alvtegen: Skugga

 - Roslund & Hellström: Flickan under gatan


Leif GW har jag varit nyfiken på länge ......

Alvtegen är en ny bekantskap som jag hört mycket om.

Roslund & Hellström har jag läst tidigare, deras "Box 21" är så jääävla bra !!


Funderar på en tidig kväll nu, tar Leif GW och går och lägger mig.


Gnattis

Av Karin - 26 februari 2009 18:16


Leif G W  och Hasse A fixade tydligen tillbaks dem på momangen !!!

Duktiga pojkar ...........

Av Karin - 26 februari 2009 15:30


Nån har stulit mina bilder ................ får skicka en anmälan till EFTERLYST !!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards