Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Karin - 24 februari 2009 21:58


Hur fan kan man skjuta på hela TV-programtablån för en jäkla förlovning !!????  Inte nog med att det var nästan det enda som dryftades på Nyheterna, så var det tvunget med ett halvtimmes EXTRA Rapport oxo!!!!!!

Hela TV-kvällen gick åt pipsvängen ...........

Jag ville inte missa kanonprogrammet Mästarnas Mästare och i o m denna förskjutning så missade jag en massa andra program på andra kanaler.

Ggggrrrrr ..........

Av Karin - 24 februari 2009 05:57


Gårdagens guldrus är ett minne blott !!

Jag har fått lite distans mellan dröm och verklighet. Att ha sovit i soffan och sedan skriva en dagsrapport här var väl inte så lyckat.

Först trodde jag bloggen hade blivit "hackad" men insåg sedan att det VAR jag som skrivit .............


Så åter till ordningen !!!

Fettisdag innebär semlor på jobbet, förhoppningsvis. Är man inte fet förut så blir man. Men en semla mer eller mindre har väl ingen dött av.

Detta blir min andra semla denna säsong.

Till skillnad från en arbetskamrat som ska på semmelrace ikväll. Där det gäller att klämma flest semlor under en viss tid !!!?????

Sluta aldrig att förvånas över vad folk kan komma på !!!


Mitt besök hos L-O igår var förmodligen det sista, han anser att jag är färdigbehandlad. Han har fått igång de ställen som satt mer eller mindre fast och "the evil arm" är borta.

Skulle jag däremot få problem igen var jag givetvis välkommen åter.

Vaaa????  Vilken kille !!!!!

De kiropraktorer, naprapater m m jag gått hos tidigare försöker ju alltid mjölka ur en så mycket pengar/besök som det bara går. 

Inte utan att man får förtroende för en sån kille som första gången säger att: "det tar tre besök för att få ordning på det här". Det här sista besöket insisterade jag själv på.


Mulet och mildväder!!

Ja ja man får väl ta det då. Till helgen går vi in i mars och det är första vårmånaden ........ det ni!!!!!!!


Hopp in i duschen ...........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards