Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Karin - 23 februari 2009 21:14


Har hela dagen nynnat på "diggilo diggilej" av nån underlig anledning!!!???

Att jag sedan gått och känt mig småpackad kan väl bero på att någon gjort vin av vattnet på fm.

På em skulle jag in till L-O för en omgång och dröm om hans förvåning när jag tog av mig kläderna och var målad i guldfärg!!!!!

Jaaa det var inte bara han som blev förvånad om jag så säger ............

inte fan vet jag var färgen kom ifrån.

Well well på hemvägen hamna jag på systemet!!

När jag stod i kassan med ett tiotal pavor Bollinger La Grande Année 1999  a 1750:-/st och hävdade enträget att det var kvällsmaten så kastade de ut mig !!!!!  VAAA ????? Vilket jävla sätt!!!


Allt detta har förmodligen en orsak och den är nog att jag läste veckans horoskop gällande oss lejon hos en bloggkompis i morse.




Av Karin - 23 februari 2009 06:29


Jösses vad många soltimmar !!!! Den finns där trots allt ..........

 JÄMFÖRHÄR


Solen går upp: 7:12
Solen går ned: 17:13
Soltimmar: 10:1

Av Karin - 23 februari 2009 05:52


Så var det dags igen ........... nya tag !! *kavlar upp ärmarna*

La mig före nio igår kväll så jag borde vara utvilad. Fick en rejäl migränattack så jag kunde inte titta TV och sitta framför datan var helt omöjligt med de synstörningar och huvudvärken som jag hade.

Så jag gick och la mig !!!

Idag känns det bättre ........


Idag ska väl alla vara tillbaka på jobbet igen, det var några som var lediga i fredags så vi var inte många närvarande. Framför allt så är J tillbaka igen och får ta hand om alla "sina" kunder.

De som ringer och inte ens kan säga "hej" när man svarar utan bara säger namnet på personen de vill tala med. Hur belevat som helst !!

Totalt intelligensbefriade enligt min mening. Det hör väl till vanligt telefonvett att man presenterar sig .............


Efter jobbet i em ska jag till L-O, min sjukgymnast, förhoppningsvis den sista gången. Få se om jag ställde till nått förra fredagen när jag ramla på jobbet, DET onda har i alla fall försvunnit.


Hopp in i duschen .....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards