Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Karin - 17 februari 2009 05:52


Tretåren står på databordet, doggsen har fått mat och varit ute en sväng på tomten och skrämt iväg alla jävla katter som vistas här.

Husse tog svinlampan, en stor strålkastare som vi letar vildsvin med i mörkret, och gick för att hämta tidningen.

Fixa har fått för sig att DEN lampan är jätteläskig !!! När husse tar den så går hon och gömmer sig hos mig. 


Igår morse så låg det en räv påkörd/död på vägen. Jag skulle ta mig en mer ordentligt titt när jag åkte hem på em men se då var den borta !!!

VI hoppas naturligtvis att det var räven vi sett i vår skog och att denvar en skabbräv så vi slipper mer sån smitta för en tid.


Idag snöar det lite grann ute och det är fortsatt kallt, 5 - 6 minus.

Finväder för lagotto !!!!

Ishala vägar att rulla sig på och smutsfria prommisar, så skönt !!!!!


Hopp in i duschen ......



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards