Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Karin - 10 februari 2009 21:54


Nu stupar jag i säng ..........

Har tittat på Mästarnas mästare i kväll, himla trevlig underhållning !!!

Synd bara att den där timmen går så fort.

L-O gick hårt fram igår, det känns som bara den i hela kroppen. Ungefär som om jag blivit överkörd av någonting.

Började med ett kort pass på crosstrainern i eftermiddags när jag kom hem, efter det att doggsen fått sin runda. Uppvärmd och klar är man ju då.

Får träna upp mig igen efter en längre tids uppehåll. Husse o jag träna ju på gym 3 dagar i veckan i många år och då körde jag crosstrainern där i cirka 40 minuter innan jag körde styrketräningen.


 ......... over and out !!


Av Karin - 10 februari 2009 05:52


 ...... och jag är vaken men mer är det nog inte.

Mulet idag och fortsatt kallt, 6 - 7 minusgrader, någon nämnde att det ska bli mera snö. Låt det komma bara ........ är det vinter så är det !!!!

Idag hoppas jag på en lugn dag på jobbet, så jag hinner ikapp med allt som ligger. Det har varit lite snärjigt några dagar nu igen och vips så samlas högarna med sånt som inte prioriteras bråttom.

Att det är kris i Sverige har vi ännu inte märkt av, orderingången är fortfarande hög och vi jobbar på som vanligt. Skönt det ...........


Efter jobbet idag blir det hemresa direkt och doggwalken tar vi numera på hemmaplan, det är ju riktigt ljust ute när vi kommer hem.

Ska försöka komma igång med min träning på crosstrainern, se där nu fick jag det på pränt!!! Prata med L-O om den igår och han tyckte det var ett bra träningssätt men att jag skulle ta det lugnt.


Hopp in i duschen .......



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards